Så då har även jag fastnat

i den här nya trenden, eller nya kan man väl inte kalla det längre, som kallas att blogga. En blogg är som en online dagbok som alla andra kan se, har jag hört.

 

Screw that!


Den här bloggen kommer inte bli som någon annan blogg som någonsin existerat! (hoppas jag i alla fall!) Det kommer bli humor, tankar, mina åsikter, speciella händelser och framförallt MUSIK!


Jag ska försöka att inte skriva så mycket om vad som har hänt under dagen för då blir jag precis som alla andra "vanliga" bloggare.. Ärligt talat så tycker jag verkligen inte om bloggar som enbart går ut på vad som har hänt under dagen, det ska väl vara i så fall att det händer väldigt intressanta saker eller att jag antingen tycker väldigt mycket om personen i fråga eller att jag respekterar denne och därför tycker det är intressant att se vad som händer i den personens liv. Som Kissie... Eller så ljuger jag.....


Japp, jag ljuger.


Så jag kräver inte att ni måste följa den här bloggen! Kommer antagligen inte att uppdatera varje dag för jag kommer att glömma bort, men jag ska försöka! (men en sak är säker, max en uppdatering om dagen om det inte händer nånting väldigt speciellt)

 

Och nu kommer en liten del som kommer att återkomma i varje inlägg jag gör.

 

På tal om nånting helt annat: Mina gitarrer har blivit döpta och heter nu Blackie (akustiska) och Damien (elektriska). Fick en impuls att jag måste döpa mina gitarrer helt plötsligt. Fast kanske inte helt plötsligt sådär utan en msn-konversation var en liten bidragande faktor.

 

Okej, stor faktor.

 

Okej, om inte hon hade sagt att hennes gitarr hette något och påpekat att alla borde döpa sin gitarr hade jag aldrig kommit på tanken att döpa mina gitarrer.

 

Men nu är det gjort! Tack än en gång för att du fick mig på tanken. Du vet nog vem du är. Fast bara om du läser det här! Fast tänk om du inte läser det här?! Det får jag aldrig veta... om du inte helt enkelt säger att du läste det här..

 

ibland är jag ganska dum...

 

Men nu har jag plågat er tillräckligt och tänker avsluta detta inlägg. Designen kommer att ändras så fort jag får tid (alltså hjälp). Det sista jag säger är att de som inspirerade mig till denna sorts bloggskrivande är Måns Eriksson och Linus Olsson. Tackar!

 

OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: Felix

Ser att du fastnade du också... Well, now you're one of us, The Wretched.



Ser fram emot att läsa vad som komma skall, och kul att se att jag inte är den enda tönten med ett namn på sin gitarr ^^

Postat av: Anonym

uppdatera :D

2010-10-19 @ 21:13:04
Postat av: Ulla

HAHAHHAHAHAH!!! DUU HAR STAVA FEL!!!! det stavas 'thoughts' och inte 'thaughts' :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-10-20 @ 15:26:28
URL: http://pannkaka.se/Dalaro_Foto/Hem.html
Postat av: Kevo

@ Ulla: okej

2010-10-20 @ 17:19:36
URL: http://kevoo.blogg.se/
Postat av: Linus

Skit händer, du är körd, död och förgiftad för all framtid. Bloggstämpeln lyser starkare än Gandalfs stav i din panna.

Och just, GL HF : )

2010-10-21 @ 21:01:26
URL: http://linusolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0