JAAA!!!


Nu är det en sån där speciell händelse att jag uppdaterar två gånger på en dag!
Jag har nämligen fixat datorn! HELT!

Jag har fått bort viruset! (tror jag, återstår att se när jag sätter på datorn nästa gång) Och jag har fått igång aktivitetshanteraren, så den är nästan som vanligt igen!

Nu undrar ni säkert vad jag menar med "nästan"?
Förut, för väldigt länge sedan, i skapelsens begynnelse, när jorden ännu bestod helt av lava och.... näää, nu ballar det uuuurr

I alla fall, det dök upp en massa konstiga felmeddelanden varje gång jag starta ett program och de såg ut så här:


ehm? ingen bild? konstigt... ni får väl se den nån annan gång om jag kommer ihåg och blablabla...

Det viktiga är att det var riktigt irriterande. MEN, nu har jag fixat det!
Bara genom att ta bort 3 ynkliga filer så fixades det. Faaast, än en gång var det en annan person som hjälpte mig på traven, den här gången var det dock ingen mindre än... wait for it..... lite till bara..... Mr. Dan Haldin!

Så nu är allt precis som det ska vara med datan och jag är väldigt nöjd, mannen här är väldigt nöjd!


På tal om nånting helt annat: Igår (onsdag kväll/natt) var förstå gången på mer än 2 månader som jag drack ordentligt! Men det märks att jag börjar tåla mer. Och hur märker man det frågar ni er själva? Ärligt talat, jag har ingen aning, det bara märks.

Dessutom har jag fixat lite med designen på bloggen, men mer kommer!

Och nu när jag sitter här i mitt rum och inspirationen flödar kom jag på en grej till som jag ska ha med i varje inlägg (och jag menar varje!). Jag skriver ett citat på en låt som jag tycker är bra, som beskriver hur jag känner eller både och. Ni får tolka det hur ni vill. Er uppgift är att gissa vilken låt det är. Let's begin!

"And there she goes, in the rain
Wonder if she'll ever look at me the same
Never meant to say those words
Come back let me explain"

Kommentarer
Postat av: Anna

Neverstore - And there she goes :) Stämmer det?

2010-10-22 @ 13:51:59
Postat av: Kevin!

korrekt

2010-10-22 @ 15:34:13
URL: http://kevoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0