Fuck!

Goddag!


Jag är så jävla förbannad på min dator att jag kan ta med den till stenkrossen och slänga den i sjön eller i berget, bara den går sönder!!! Tänk att en liten fil kan göra sån skada...

FOLK! SE FÖR FAN TILL ATT HA ETT VIRUSSKYDD!

Virusattacken på min dator har lett till att aktivitetshanteraren har slutat funka, vilket har lett till att Windows har ett epic fel och det har lett till att den vill starta om mitt i allt och jag kan inte stoppa den från att göra det! Irriterande..
PLUS att viruset fortfarande e kvar och trögar ner min dator till tusen...
På tal om nånting helt annat: Om en vecka sitter jag på ett flyg till Manchester för att se på Manchester United. Nu tänker ni nog: KEVIN?! SE PÅ FOTBOLL?!

Sanningen är den att, det är ju fucking MANCHESTER UNITED! och vi har VIP-platser :) Dessutom är jag 18 år och Fille och jag får gå på puben! Tror inte jag kommer vara särskilt nykter under resan.

Dessutom ser ni att jag har lekt lite med HTML.

Kommentarer
Postat av: Kevin!

FUCK! den bytte inte rad när jag ville..

2010-10-21 @ 21:14:58
Postat av: Filip M

Fy fan vad jag längar! :D

"Take me home United Road!"

2010-10-22 @ 16:16:27
Postat av: Kevin!

Inte långt kvar!! :D

2010-10-22 @ 18:20:49
URL: http://kevoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0