Herp derp

Återigen bryter jag mot min regel att inte berätta vad som har hänt mig men det skiter jag i, det e ju ändå mina regler!

Helgen tillbringades på Lemböte och det var fjärde året jag firade lilla jul där. Men nu är det över. Det här var nog sista helgen jag spenderade på Lemböte på väldigt länge. Kommer mest troligen bara hälsa på på sommaren när syster jobbar. Ska även skriva ut mig ur kyrkan så snart som möjligt.

Lördagen: Jag, Lucke, Marie och Andrea far ut och letar efter en gran i ungefär 2 och en halv timme. Vi hittade granen efter 2 timmar så vi släpa på granen i en fucking halvtimme i kanske 3-4 kilometer över stenar och myrar och allt satans skogskit. Och den var tung också! Jag och Lucke släpa den hela vägen och sen testa Marie och Andrea och de orkade släpa den kanske 10 meter.. Sen skulle den pyntas. Det var extra jobbigt för vi hade hittat en gran med extra stor stam så den välte hela tiden, slutade med att den fick stå emot väggen. 

Miss Gunilla var extra sur den här helgen också så det var förjävligt.. 

Middagen var god

"Gissa låten" och ringlekarna var kul

Usch, det är inte roligt att berätta vad som har hänt!!

nää, jag skojar (fast ändå inte) men det var nog helt okej ändå tills efter glöggen och pepparkakorna.

Det är natten mellan lördag och söndag som gjorde den här Lembötehelgen till den bästa någonsin. Har inte haft så här roligt på evigheter och det tack vare Annina, Minna och Mathias. Tackar så mycket får man väl säga!


På tal om nåt helt annat: Jag är så sinnessjukt glad just nu och jag älskar det! Som jag nämnt tidigare så ändrar musiken jag lyssnar på beroende på hur jag mår. Grejen e den att jag kommer inte på vad för musik jag blir glad av, det var för längesen.. Men jag håller på att leta! Blink gör mig alltid glad så ett band har jag i alla fall.

Hoppas ingen blir ledsen nu, men jag har inget mer att skriva. Det är snustorrt i skallen..



Joo, jag sov 18 timmar från söndag till måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0