Roses are red and violets are blue, they both look pretty good baby girl but then so do you

En av vår tids största skådespelare gick och dog i lunginflammation förra veckan. Hans namn var Leslie Nielsen och har ni aldrig hört det namnet så vet ni vad äkta komedi är. Han har fått mig att skratta oändligt många gånger och jag lovar er att om ni aldrig ens hört talas om, vilket jag verkligen inte hoppas, sök på denna legends namn på das Youtube och ta en random tribute video som dyker upp. Ni kommer skratta ihjäl er!

Själv tänker jag se Nakna pistolen trilogin än en gång och skratta som jag aldrig skrattat förut, men samtidigt gråta en skvätt, ty lika roliga filmer som dessa kommer aldrig mer att bli gjorda.


R.I.P Leslie Nielsen


Saaaaaaaaatan vad kallt det är! Och snö i massor! Det är jävligt synd att snön ska vara så förbannat kallt, annars är den ganska mysig. Men jag har en känsla av att den kommer bli kvar här länge, väldigt väldigt länge. Den försvinner säkert i början av maj skulle jag tro. Fast en bra sak med att det är den kallaste vintern på 1000 år är att det troligen kommer bli den varmaste sommaren på 1000 år. Hoppas jag. Eller bara för att jag skrev det där kommer det inte ens bli sommar utan det går direkt från vår till höst. Det skulle va perfekt...


På tal om nånting helt annat: Så hade jag en gång en båt, den var rosa, gammal och gjord av plast. Men det var förra sommaren, förra sommaren. Svara mig duuu, var e den nuuu? Jag bara undrar, var e den nu?

Joo, jag vet! Den sjönk faktiskt förra hösten för att det regnade så mycket och länspumpen funkade inte.



"To see you when I wake up
Is a gift I didn't think could be real
To know that you feel the same as I do
Is a three-fold, utopian dream.
You do something to me
So would I be out of line if I said
I Miss You"

Kommentarer
Postat av: Annina

sv : nååjå, vi får väl se hur jag gör :D

2010-12-08 @ 13:33:59
URL: http://karlekochuppror.blogg.se/
Postat av: Netti

Incubus - I miss you, jag älskar den!

Hmm pinsamt måste nog ta och checka på youtube ^^

2010-12-08 @ 13:53:25
URL: http://www.nettih.blogspot.com
Postat av: Kevin!

FUCK! det ska stå "och har ni aldrig hört det namnet så vet ni INTE vad äkta komedi är!"



Annina: yes! :D



Netti: Haha, okej :)

2010-12-08 @ 22:14:22
URL: http://kevoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0